DCEU Wiki
Advertisement

Shazam! Fury of the Gods, jonka nimi on myös Shazam! Fury of the Kings joillakin ulkomaisilla alueilla, on vuonna 2023 valmistuva supersankarielokuva, joka perustuu DC Comicsin samannimiseen supersankariin. Elokuva on jatko-osa Shazam! -elokuvalle ja DC Extended Universen kahdestoista osa. Elokuva julkaistiin 17. maaliskuuta 2023.

Yleiskatsaus[]

Billy Batson kasvattisisaruksineen muodostaa nyt Shazam-perheen, joka tähtää supersankaruudellaan hyvään. Heillä on oma, supercool sankariluola ja he pyrkivät lennähtämään apuun aina tarvittaessa. Mutta sankaruudessa ja maailman realiteeteissa on aikuisen näköisille(kin) teineille vielä opettelemista. Billy tuntee olevansa joukkonsa vastuullinen johtaja, mutta hänellä on vaikeuksia itsetuntonsa kanssa. Hän ei luota siihen, että osaisi olla sankari. Nyt teinit saavat vastaansa julmat ja kostoa janoavat jumalatarsisarukset, jotka Billy on tietämättään vapauttanut. Atlaksen tyttäret karhuavat takaisin heiltä varastettua taikuutta. Ikiaikaisten jumalattarien lisäksi Shazam-sankarit saavat vastaansa valtavan määrän myyttisiä hirviöitä lohikäärmeestä lähtien.

Tarina[]

Näyttelijät[]

Esiintymiset[]

Tuotanto[]

Videot[]

Lähteet[]

Advertisement