DCEU Wiki
Advertisement

"Aivan. Mahtava Steppenwolf, joka olisi voinut istua täällä suurimman rinnalla. Mutta joka lankesi omahyväisyyteensä."
―DeSaad[lähde]

DeSaad on muinainen uusi jumala, joka on äärimmäisen uskollinen Darkseidille ja toimii yhtenä hänen lähimmistä seuraajistaan. Hän on tiedemies ja yksi Darkseidin neuvonantajista. Hän avusti Steppenwolfia tämän hyökkäyksessä Maahan vuonna 2017.

Historia[]

Darkseidin palvelu[]

DeSaadista tuli Darkseidin uskollinen seuraaja ennen kuin hän nousi kotimaailmansa Apokolipsin valtaistuimelle, ja hän oli hänelle uskollinen tuhansia vuosia myöhemmin tapahtuneen toisen hyökkäyksen aikana. DeSaad välitti Steppenwolfille, Darkseidin sedälle ja Heraldille, joka johti taistelua Maan mestareita vastaan, elintärkeitä tietoja ja käskyjä isännältään.

Hyökkäys Maahan[]

Steppenwolf with DeSaad - zsjl

DeSaad puhuu Steppenwolfin kanssa

Vuonna 2017, kun Steppenwolf hyökkäsi Maahan, hän kommunikoi DeSaadin kanssa useaan otteeseen tukikohdastaan ja kertoi tälle, miten Emolaatikoiden hankkiminen etenee, kun taas DeSaad välitti käskyjä Uxasilta, joka nykyään tunnetaan nimellä Darkseid.

Kun Steppenwolf paljasti saaneensa selville, että Maassa oli Anti-elämä yhtälö, järkyttynyt DeSaad vetäytyi ja antoi Darkseidin puhua karkotetun kenraalinsa kanssa.

Myöhemmin DeSaad oli läsnä Granny Goodnessin kanssa, kun Darkseid valmistautui boom-putkeen Maahan, mutta Liitto torjui Yhtenäisyyden ja kukisti Steppenwolfin. Kun DeSaad kysyi, mitä Darkseid aikoi tehdä seuraavaksi, tämä vastasi komentamalla DeSaadia valmistelemaan Apokolipsin armadaa.

Trivia[]

  • Sarjakuvissa DeSaad on Apokoliptian uusi jumala, joka toimii Darkseidin uskollisimpana kiduttajana, johtavana tiedemiehenä ja oikeana kätenä.
  • DC Extended Universen DeSaad on hahmon toinen live-action-versio Steve Byersin esittämän Smallville-version jälkeen.

Galleria[]

Zack Snyder's Justice League[]

Kuvat[]

Konseptit[]

Tuotteet[]

Lähteet[]

Advertisement